TITOK: tesztvezetés: Nissan Kicks e-POWER…

Én, mint autós újságíró próbálok minél többet kommunikálni, hogy megértsük, milyen jó e-POWER rendszerrel rendelkező autót használni. És ezúttal nézzük újra. Mert maga a Nissan Kicks e-POWER megint új, mert nem kizárt, hogy ez lehet a végső megoldás.

A Nissan Kicks e-POWER fő teljesítménye továbbra is egy 29 lóerős villanymotor, maximális nyomatéka 260 Nm, a sebességváltó egysebességes sebességváltó automata sebességváltón keresztül történik. Csak arra szolgál, hogy az elektromos motort a kerekekhez továbbítsa, amely az autó meghajtására szolgál. villanymotorral Az áramot egy 1,57 kWh-s lítium-ion akkumulátortól kapja. Ahhoz, hogy ezt az erőt vegyük az elektromos motor forgatásához, a kérdés az, hogy mi a helyzet ennek az akkumulátorkapacitásával? Körülbelül ugyanaz, mint a hibrid autók az általános piacon.

Tehát a generátorként működő 1,2 literes benzinmotor, 3 hengeres DOHC (Double Overhead Camshaft) 12 szelepes CVTC (Continuous Variable valve Timing Control) 79 lóerős maximális forgási teljesítménnyel és 103 Nm maximális nyomatékkal fogja használni, ami ” generátor” Ennek semmi köze a kerékhajtáshoz. Egyetlen funkciója az Forgassa el a generátort, hogy csak áramot termeljen.

A belső tér fekete tónusokkal van kiemelve. A kárpitok szintetikus bőrt használnak. A konzol fekete PP-vel, a narancssárga pedig Soft Touch szintetikus bőrrel van bevonva, ahogy az ajtókat is ugyanebben a stílusban használják. A gyakori érintési pozícióknál, mint például a kartámasz, használja a Soft Touch részt a megtámasztására Belső anyag a sebességváltó gombban – Ezüst anyaggal és zongorafekete anyaggal díszítve a 8 hüvelykes érintőképernyő konzolpanel elhelyezése kiemelkedő. Ez egy gyönyörű narancssárga háttérre helyezett fekete keretes képernyő. A képernyő támogatja a Bluetooth®, USB és AUX IN csatlakozást is a perifériákhoz.

A Nissan Kicks e-Power vezetőoldali panelje az egyszerűséget és a könnyű használhatóságot hangsúlyozza. Van egy kis sebességváltó kar, amely valamivel nagyobb, mint a Nissan Leaf, amellyel mozgathatja az autót, és egy P gomb a parkoláshoz. Egy gomb alatt található a vezetési mód kiválasztására szolgáló gomb, mind a D, D Smart, D Eco de ha az EV módot szeretnéd kiválasztani, akkor van egy oldalsó gomb, amivel külön-külön kell használni. Külön elektromos kézifék és Autó Hold gomb található, amelyek helyett a pohártartó oldalára mozog. A hátsó ülések 60:40 arányban hajtottak, az ülés közepén nincs lábtartó, a vezetőoldali tárolórekeszben USB-port található.

 

 

A kormánykerék elektromos meghajtású, 4 irányban állítható, D-forma stílusban, Multi-Function gombbal. tartsa használni A bal oldal vezérli a hangot a középső képernyőn. és vezérelheti az autó adatmérőjének műszerfalát A jobb oldal vezérli az intelligens automatikus sebességszabályozó rendszert. és irányítsa a telefon felvételét A műszerfal egy 7 hüvelykes színes TFT vezetési információs kijelző.

 

Hogy őszinte legyek, élhető kisautó

  • A rugózás nagyon jó, jól kanyarodik, bár nagy sebességnél lehet némi negatívum.
  • Jó gyorsulás, szórakoztató vezetés, nem olyan jó, mint egy elektromos autó, mint egy Nissan Leaf, de jobb, mint egy normál autó.
  • Csillogásmentes visszapillantó tükör Kamerával minden eddiginél tisztább képet ad.
  • A hátsó üléstérnél sok hely maradt a lábaknak, a fejeknek pedig bőven megvan a tér na jó 185 felett már nincs.
  • A One Pedal a tökéletes rendszer.

reméljük hamarosan Európában is tesztelhetjük.