Augusztus megerősíti a Citroën kiváló eredményeit az olasz piacon

  • 2024 első nyolc hónapja megerősíti a Citroën növekedési trendjét, amely 4,3%-os piaci részesedéssel 0,6 százalékponttal magasabb, mint az előző év azonos időszakában.
  • Az éves összehasonlításból ismét 19%-os volumennövekedés derül ki.
  • Az új C3 sikere folytatódik, miután nemrég érkezett meg az olasz márkakereskedésekbe, az idei év első nyolc hónapjában több mint 7000 megrendelést gyűjtöttek össze: az olasz vásárlók 30%-a az elektromosat választotta.
  • Az autósok érdeklődésének kielégítésére minden olaszországi Citroën szalon megnyitja kapuit szeptember 21-én, szombaton és 22-én, vasárnap: két napon az Új C3 bemutatkozása előtt.
  • A Citroën AMI 43%-os szegmens részesedéssel megerősíti magát 2024-ben az elektromos kisautók királynőjeként.
  • Még akkor is, ha az elemzést minden motorra kiterjesztjük, az AMI közel 29%-os szegmensrészesedésével vezető szerepet tölt be.
  • A haszongépjárművek tekintetében a Citroën augusztusban a negyedik helyet érte el a haszongépjárművek rangsorában.

 

A Dataforce feldolgozása szerint 2024 augusztusa is kiváló eredménnyel zárul a Citroënnél, megerősítve azt a pozitív tendenciát, amely az év első nyolc hónapját jellemezte. A Double Chevron márka piaci részesedése 4,3%, ami 0,6 százalékpontos növekedést jelent 2023 azonos időszakához képest. Ez a szám 19%-os volumennövekedést tükröz, ami a Citroën modellek erős vonzerejét mutatja az olasz fogyasztók körében ebben az évben. amely a Citroën olaszországi jelenlétének századik évfordulója.

Szeptember 21. és 22.: „nyitott ajtók” az új C3-nak
Nem csak regisztrációk: érdemes megemlíteni az új C3 eredményét, amely nemrég került az olasz kereskedésekbe. Mindössze nyolc hónap alatt több mint 7000 megrendelés gyűlt össze, jelentős mértékben az elektromos változatot részesítették előnyben, amelyet a vásárlók 30%-a választott. Ez az eredmény rávilágít a Citroën által kínált fenntartható mobilitási megoldások iránti növekvő érdeklődésre. Kiváló ómen egy merész modellhez, amelyet új rekordok és új paraméterek felállítása céljából hoztak létre: ez az első 100%-ban európai és elérhető autó, amely alacsony árlistájának köszönhetően forradalmasítja az elektromos piacot, kevesebb mint 24 000 euróval, de hihetetlen ár-érték arány. Az Ë-C3 valójában hihetetlenül teljes, első osztályú kényelmet kínál kiváló szegmensmegoldásokkal, megalapozza a Citroën dizájnjának új alakját, és akár 440 km-es városi autonómiát garantál. Az új C3-mal tehát a Citroën készen áll arra, hogy forradalmasítsa a városi mobilitást merész és rendkívül könnyen elérhető formulájával havi 49 eurótól. Az autósok érdeklődésének kielégítésére pedig szeptember 21-én, szombaton és 22-én vasárnap az összes Citroën szalon megnyitja kapuit Olaszországban: két napon az Új C3 bemutatkozásának szenteljük.

A Citroën Ami sikere folytatódik – 100%-ban elektromos 
A Citroën AMI továbbra is uralja az elektromos miniautók piacát, 43%-os szegmensrészesedéssel 2024-ben megőrizve vitathatatlan vezető szerepét. Az elemzést az összes motorra kiterjesztve az AMI megerősíti magát az élen, egy szegmenssel. részesedése közel 29%. Ezek a számok azt mutatják, hogy a Citroën képes megbirkózni az innovatív és kompakt mobilitási megoldásokat kereső fiatal és városi ügyfélkör igényeivel.

A Citroën a professzionális ügyfeleket is kielégíti
A haszongépjárművek szegmensében a Citroën tovább emelkedik azzal, hogy a LCV (Light Commercial Vehicles) rangsorban a negyedik helyet érte el augusztusban, ezzel is megerősítve jelenlétét ezen a piacon. A Citroën továbbra is szilárd teljesítményről tesz tanúbizonyságot az olasz piacon, az innovációt, a fenntarthatóságot és a sokoldalúságot ötvöző járművei élen, így az egyre szélesebb és változatosabb közönség számára is referenciaként szolgál.