A PEUGEOT AZ ÚJ PEUGEOT E-408-AL TELJESÍTI EV-VÁLASZTÁSÁT: MINDEN SZÖGBŐL VÁRATLAN, 100% ELEKTROMOS

A PEUGEOT a hálózatról tölthető hibrid változat 2022-es piacra dobását követően a PEUGEOT 408 teljesen elektromos változatával teszi teljessé EV-kínálatát. Az új PEUGEOT E-408 a gyorshátú sziluett váratlan varázsát ötvözi a zéró károsanyag-kibocsátással. az erőteljes, 157 kW/210 LE teljesítményű motor izgalma és a PEUGEOT elektromos vezetési élménye, akár 453 km-es hatótávval. Amikor az újratöltésről van szó, a folyamat leegyszerűsödik az integrált utazástervezővel. A PEUGEOT emellett teljes nyugalmat kínál ügyfelei számára azáltal, hogy a PEUGEOT E-408-ra 8 év/160 000 km garanciát vállal az ALLURE CARE program keretében.

 

ALLURE: Gyors hátú sziluettjével és 100%-ban elektromos hajtásláncával a PEUGEOT E-408 teljesen egyedülálló ajánlat a piacon.

ÉRZELEM: A 100%-ban elektromos vezetés örömét felerősíti a PEUGEOT i-Cockpit® és a beépített útvonaltervező

KIVÁLÓSÁG: A PEUGEOT E-408 teszi teljessé a PEUGEOT EV-kínálatát, amely az európai elektromos piac legnagyobb gyártói közül a legszélesebb, 12 elektromos személygépkocsival és könnyű haszongépjárművel.

 

A PEUGEOT 408 2022 júniusi bemutatásával a PEUGEOT egy példátlan gyors hátú sziluett varázsát hozta a C szegmens csúcsára. A váratlanul eltérő 408 macskaszerű testtartásával, emelkedett vezetési pozíciót kínáló dinamikus vonalaival és a legapróbb részletekig terjedő prémium kifinomult dizájnjával tűnik ki.

A két elektromos hajtáslánc, a PLUG-IN HYBRID 180 e-EAT8 és a PLUG-IN HYBRID 225 e-EAT8 jelentette az első lépést a 408 villamosításában. Az év elején a 48 V-os HYBRID 136 e-DCS40 csatlakozott a sorhoz. . Az új PEUGEOT E-408 ezt az elektromos stratégiát a következő szintre emeli 157 kW/210 LE teljesítményű, zéró károsanyag-kibocsátású hajtásláncával, amelyhez 58,2 kWh (használható) NMC akkumulátor párosul.

A PEUGEOT E-408 piacra dobása, amely október 2-án kezdi meg a rendeléseket , a legújabb lépést jelenti a PEUGEOT azon törekvésében, hogy Európa vezető elektromos járműveivé váljon. Az új PEUGEOT E-408 a mulhouse-i gyárban készül, és az ALLURE CARE program előnyeit élvezi, és akár 8 éves/160 000 km-es garanciával rendelkezik, amely a leghosszabb az európai márkák közül.

 

ALLURE: VÁRATLAN ÉS DINAMIKUS VISSZA VISSZA KÖVETKEZŐ TERVEZÉS

Az innovatív és váratlan gyorshátú kialakítás tökéletesen illeszkedik az új PEUGEOT E-408 modernségéhez. Egy platform, amely lehetővé teszi a teljes villamosítást a stílus, a dinamizmus vagy a belső kényelem feláldozása nélkül.

A PEUGEOT E-408 teljes hossza 4,69 méter és szélessége (behajtott tükrök mellett) 1,85 méter, és a többenergiás E-EMP2-t (Efficient Modular Platform) használja, amely 2,79 méteres tengelytávjáról nevezetes. Ez a nagyvonalú méret lehetővé teszi, hogy az akkumulátort az autó aljába, a padló alá, a kerekek közé helyezzék, így megőrizve az utastér terét, és lesüllyesztve a PEUGEOT E-408 tömegközéppontját a dinamikus közúti viselkedés érdekében, ahol az öröm hajtja a haladást.

Ez az architektúra ötvözi a gyorshátú dinamikus eleganciáját, a legjobb limuzinokhoz méltó közúti viselkedést és az enyhén megemelt vezetési pozíciót, amely fokozza a napi élvezetet, a biztonságot és a kényelmet.

Macska testtartás

Széles nyomtávjaival – elöl 1,59 m, hátul 1,60 m – a PEUGEOT E-408 szilárdan rögzítve van az úttesthez. Annak ellenére, hogy magas, ez a modell karcsú és sportos profilt kínál a korlátozott, 1,49 m-es magasságnak köszönhetően, ami javítja az aerodinamikát.

A PEUGEOT E-408 macskaszerű karakterét kiemeli a karosszéria felületeinek egyedi és éles, különösen hátulról észrevehető kezelése – a „macskafülekkel”, a csomagtérfedéllel és a szárnyak formájával, ami éles felületeket hoz létre. játszani a fénnyel.

Az oldalsó karosszéria és a kerékjáratvédők robusztus fekete hátsó lökhárítóvá nyúlnak ki, amely a karosszéria színének átlósan levágásával kiemeli a hátsó dinamizmusát. Az innovatív kialakítású, nagy, 19 hüvelykes Graphite kerekek 225-50R19 méretű, nagyon alacsony gördülési ellenállású (A+ osztály) gumiabroncsokat kapnak.

Modern identitás

A PEUGEOT E-408 hűtőrácsának karosszériaszínkezelése „dematerializálja” azt, beleolvadva a lökhárító általános formájába – ez a generációváltás és a PEUGEOT sorozat villamosítási korszakának jele.

A márka identitása minden eddiginél jobban látható a világítással kapcsolatos kifinomult munkán keresztül. Elöl a LED-technológia nagyon vékony – és nagyon hatékony – fényszórókat tesz lehetővé, amelyek a PEUGEOT E-408 kinézetét alkotják: határozottan PEUGEOT megjelenés. A fényjelzés lefelé nyúlik két, a lökhárítóba süllyesztett agyar alakú LED-szalaggal. Hátul a PEUGEOT identitása az ikonikus három LED-karmokban ölt testet, amelyek még nagyobb dinamizmust biztosítanak.

Öt színben érhető el az új PEUGEOT E-408: Okenite White, Obsession Blue, Selenium Grey, Elixir Red és Perla Nera Black.

 

ÉRZELEM: TÖBB MINT VOLT, AZ ÖRÖM HOZZÁ A HALADÁST

Nagyvonalú erő, azonnali nyomaték… a PEUGEOT E-408 100%-ban elektromos hajtása tiszta vezetési élményt kínál. Ezt tovább erősíti a PEUGEOT i-Cockpit® és a közúti viselkedés, az igazi PEUGEOT hagyományoknak megfelelően.

Egyedülálló vezetési élmény

A páratlan PEUGEOT i-Cockpit® kivételes ergonómiát kínál. A kompakt kormánykerék egyedülálló mozgékonyságot és precíz mozgást tesz lehetővé, fokozza a vezetési élményt. A közvetlenül a kormánykerék felett szemmagasságban elhelyezett digitális klaszter egy teljesen személyre szabható és konfigurálható 10 hüvelykes 3D digitális panelt tartalmaz.

A vezetési élmény minden eddiginél jobban beépül az új PEUGEOT E-408 génjeibe, példás úttartással, csúcsminőségű menetkényelemmel és tökéletes manőverezhetőséggel a városban, amit a 11,18 m-es kanyarodási sugár tesz lehetővé. A vibrációs kényelem javítása érdekében a karosszéria merevségét a szerkezeti elemek ragasztása optimalizálja.

A teljesítmény hozzájárul a vezetési élményhez

Az új PEUGEOT E-408 állandó mágneses szinkron villanymotorja 157 kW (210 LE) teljesítménnyel és 345 Nm nyomatékkal rendelkezik. Ezt a motort Franciaországban, Trémeryben, a STELLANTIS-NIDEC vegyesvállalat gyártja. A hozzá tartozó reduktort a STELLANTIS Valenciennes-ben (Franciaország) gyártja.

A PEUGEOT i-Cockpit® számtalan csatlakoztatott szolgáltatással*

A 10 hüvelykes, nagy felbontású központi képernyő lehetővé teszi a PEUGEOT i-Connect® Advanced rendszer vezérlését, amely a PEUGEOT E-408 alapfelszereltsége, és hatékony és eredményes TomTom csatlakoztatott navigációt kínál. Az optimális olvashatóság érdekében a térképkijelző lefedi a teljes 10 hüvelykes érintőképernyőt. Ami a rendszerfrissítéseket illeti, ezek „éteren keresztül” történnek, vagyis közvetlenül a távközlési hálózaton keresztüli adatátvitel útján.

Hatékony navigáció utazástervezővel és optimalizált megoldásokkal. A navigációs rendszer tartalmaz egy „úttervező” funkciót, amely optimálisan tervezi meg az útvonalakat az autó hatótávolságának maximalizálása és az újratöltés megkönnyítése érdekében. Az ideális útvonal kiszámításához a rendszer számos információt figyelembe vesz, beleértve a megtenni kívánt távolságot, az akkumulátor töltöttségi szintjét az induláskor, a kívánt akkumulátor töltöttségi szintet az úticélnál, sebességet, energiafogyasztást, forgalmat, út típusát. , magasság, és természetesen elérhető töltőállomások a cél közelében.

Az e-Routes by Free2move Charge alkalmazás a járműben is elérhető, ha okostelefont csatlakoztat a PEUGEOT i-Connect® rendszerhez. Optimalizálja az összes utat azáltal, hogy kiszámítja a legjobb útvonalat a jármű hatótávolsága, a töltőállomások elhelyezkedése, a forgalmi viszonyok, a megtenni kívánt távolság stb. alapján.

Az okostelefont az autó infotainment rendszerével összekötő tükrözési funkció vezeték nélküli (Apple CarPlay/Android Auto), és lehetőség van két telefon egyidejű csatlakoztatására Bluetooth-on keresztül. Négy USB-C port teszi teljessé a PEUGEOT E-408 csatlakoztatott beállítását.

A központi képernyő alatt nyitott könyvként elhelyezett, teljesen konfigurálható i-toggle-k egyedülálló esztétikai és technológiai szintet biztosítanak a szegmensben. Az 5 testreszabható i-váltó mindegyike érintésérzékeny parancsikont kínál a klímaszabályozás beállításaihoz, egy telefonkapcsolatot, egy rádióállomást, egy alkalmazásindítást… a felhasználó választása szerint konfigurálva. Ez minden illesztőprogramhoz testreszabható, akár 8 testreszabható profillal.

Az „OK PEUGEOT” természetes nyelvű hangfelismerő parancs, amely mindennapi szövetségese a nagyobb biztonság és könnyebbség érdekében, hozzáférést biztosít az összes infotainment funkcióhoz és a ChatGPT-hez. Az összes legújabb generációs PEUGEOT-hoz hasonlóan az új PEUGEOT E-408 is integrálja a generatív mesterséges intelligencia ChatGPT-t, amely hangutasítással válaszol minden kérésre, például turisztikai információkra vagy kvíz létrehozására, hogy lefoglalja a gyerekeket utazás közben…

A MyPEUGEOT® okostelefon alkalmazás különösen praktikus, és lehetővé teszi:

  • Termikus előkondicionálás indítása vagy ütemezése. A kényelemen túl ez a funkció lehetővé teszi a hatótávolság optimalizálását, amikor a jármű csatlakoztatva van (a hőmérséklet-alapjel gyorsabb konvergenciája az indítási fázisokban az akkumulátor optimális üzemi hőmérsékletének előrejelzésével).
  • Tanácsadás, ütemezés, indítás vagy az akkumulátor töltésének késleltetése.
  • Az üdvözlőfény-sorozat aktiválása, például az autó megkereséséhez egy zsúfolt parkolóban.

Meleg légkör a kabinban

Az új PEUGEOT E-408 csúcskategóriás gyorshátú a C szegmensben. Számos olyan funkciót kínál, amelyek célja az utazás és a mobilitás teljes élvezete.

Az új PEUGEOT E-408 belsejében a LED-es környezeti világítás (8 szín közül választható) a központi képernyő mögött lágy fényt szór, és hozzájárul a kifinomult utastér hangulatához. Ugyanaz

A fény a párnázott ajtólapokra terjed ki, amelyek a felszereltségtől függően szövettel, Alcantara® (RHD), vagy valódi nyomott alumíniumdarabokkal (LHD) vannak bevonva.

Az új PEUGEOT E-408 hő- és akusztikai kényelmét az ablakok tervezésénél és gyártásánál alkalmazott technológiák optimalizálják:

  • Elöl és hátul az ablakok vastagsága (3,85 mm) meghaladja az átlagot.
  • Elöl az oldalsó ablakok lamináltak (GT-nél 3,96 mm) a jobb hangszigetelés és a fokozott biztonság érdekében.

Természetesen a légkondicionálás hozzájárul a lakók hőkomfortjához. Az utastérbe friss levegőt juttató szellőzők magasan elöl helyezkednek el, a hátsó utasok pedig a központi konzol hátulján elhelyezett 2 szellőzőnyílást élvezhetik.

Az egészséges belső légkör biztosítása érdekében a PEUGEOT E-408 GT felszerelhető az opcionális AQS-sel (Air Quality System), amely folyamatosan figyeli az utastérbe beáramló levegő minőségét, és képes automatikusan aktiválni a légkeringtetést. Ezt a nyugalmat egészíti ki GT szinten a Clean Cabin, egy légkezelő rendszer szennyezőgáz- és részecskeszűrővel, a levegő minősége pedig a központi érintőképernyőn jelenik meg.

Az új PEUGEOT E-408 Hi-Fi Premium FOCAL® rendszere több mint 3 éves, a csúcsminőségű audiospecialistával közös tervezés eredménye. Az ARKAMYS digitális hangfeldolgozással kiegészített Hi-Fi Premium FOCAL® rendszer 10 hangszóróból áll, exkluzív szabadalmaztatott technológiával:

  • 4 TNF magassugárzó fordított alumínium kupolákkal,
  • 4 mélynyomó/középkategóriás hangszóró Polyglass membránnal és 165 mm-es TMD (Tuned Mass Damper) felfüggesztéssel,
  • 1 Polyglass központi csatorna,
  • 1 Power Flower™ háromtekercses ovális mélynyomó.
  • Egy új, 12 csatornás 690 W-os erősítővel vannak párosítva (növelt D osztályú technológia).

Az első ülések különösen borítékolhatók, elnyerték az AGR (Aktion für Gesunder Rücken) címkét, amelyet az ergonómiai és hát-egészségügyi szakértők független német egyesülete ítélt oda. Ez a címke az első ülések ergonómiáját és beállítási tartományát egyaránt díjazza. Ezek 10 irányú elektromos állítást is kaphatnak, kétféle memóriabeállítással a vezető számára, 6 irányban az utas számára, valamint 8 zsebes pneumatikus masszázst 8 különböző programmal, és fűthető üléseket.

Úgy gondolták, hogy az ülés kialakítása kiemeli a felhasznált anyagok minőségét: foltos szövet, technikai hálók, Alcantara, dombornyomott bőr és nappa bőr (bizonyos piacokon). A GT változatokon Adamite színű jellegzetes fonal díszíti őket, amely a műszerfalat, az ajtólapokat és a párnázott konzolpárnákat is körvonalazza.

Az első ülések között a középső konzol íve a vezeték nélküli telefontöltés számára fenntartott helyig terjed. Így a konzol többi része teljes egészében a tárolásnak és a praktikumnak van szentelve, egy karfa, 2 USB C port (töltés/adat), 2 nagy átmérőjű pohártartó és akár 33 literes különféle tárolók.

A hátsó tér különösen tágas, köszönhetően a hosszú, 2,79 m-es tengelytávnak, így az új PEUGEOT E-408 a legtágasabb PEUGEOT a hátsó utasok számára: 183 mm-es lábtérrel rendelkeznek. A lábtér, az első sor ülései alatt a hátsó utasok lábának fenntartott hely, úgy van kialakítva, hogy maximalizálja a mozgás szabadságát; az ülés kialakítása és az ülésszög

célja, hogy lehetőséget biztosítson az utasoknak, hogy a lehető legtöbbet hozhassák ki helyükből az optimális kényelem érdekében az utazások során.

A csatlakoztathatóságot az Allure szinttől kezdve a központi konzol hátulján található 2 USB C töltőport sem hagyja el.

Az új PEUGEOT E-408 alapfelszereltségként 2 részes (60/40) pad ülést kínál sínyílással. A GT kivitelben a két részből álló azonnali összecsukható rendszer előnyeit élvezi, mivel két könnyen elérhető kezelőszervet működtet a csomagtartó oldalairól.

Az új PEUGEOT E-408 csomagtartója különösen bőkezű, 471 dm 3  rakodási kapacitást kínál. A hátsó ülések lehajtásával a rendelkezésre álló hely tovább nő, 1545 dm 3 -re . A pad háttámlájának lehajtása után akár 1,89 m hosszú tárgy is berakható. A napi gyakorlatiasság érdekében a csomagtér jobb oldali csomagtartó burkolatán található 12 V-os aljzattal, LED világítással, hálóval és tárológumival, valamint táskakampókkal van felszerelve.

 

KIVÁLÓSÁG: ÁLLANDÓ KERESÉS A HATÉKONYSÁG, BIZTONSÁG ÉS MINŐSÉG ÉRDEKÉBEN

A PEUGEOT csapatai a PEUGEOT E-408 tervezése és fejlesztése során a hatékonyság volt a középpontjában.

Sima energiaátmenetre tervezték

Az új PEUGEOT E-408 (SCx: 0,66) aerodinamikája kiemelt figyelmet kapott. Lökhárítók, első légbeömlő, alsó ablaküveg és alsó hátsó védőburkolatok az első kerekekhez. Az új PEUGEOT E-408 speciális alvázat is kapott, amely aerodinamikus síkpadlót alkot, az eredmény alacsony, 15,2 kWh / 100 km-es villamosenergia-fogyasztás és akár 453 km WLTP kombinált hatótáv a WLTP ciklus szerint.**

A PEUGEOT E-408 58,2 kWh használható nagyfeszültségű akkumulátorral van felszerelve. Az NMC 811 technológiának köszönhetően – 80% nikkel, 10% mangán, 10% kobalt – a 18 beépített modullal megnövelt energiasűrűség előnyeit élvezi. Az új PEUGEOT E-408 453 km-es hatótávolságot kínál WLTP vegyes ciklusban, kielégítve a legtöbb C-szegmens vásárlójának igényeit, akiknek átlagos napi futásteljesítménye 45 km alatt van (ipari adatok).

A regeneratív fékezés simább vezetési élményt tesz lehetővé. A kompakt kormánykerék mögötti lapátokkal a vezető könnyedén, 3 fokozatban aktiválhatja a regeneratív fékezést, a bal oldali lapát növeli, a jobb pedig csökkenti… A három regenerációs fokozat a következő: Alacsony (-0,6 m/s²) a közeli érzés érdekében termikus járműre, Mérsékelt (-1,3 m/s²) a fokozott lassulás érdekében a gázpedál felengedésekor, és megnövelt (-2,0 m/s²) a maximális lassulás érdekében a gázpedál elengedésekor, és ezáltal a maximális regeneráció érdekében. Az utolsó két fokozat automatikusan bekapcsolja a hátsó féklámpákat.

A vezető három vezetési mód közül is választhat, prioritásaitól függően. A normál üzemmód az alapértelmezett, a teljesítményt 140 kW-ra (190 LE) és a forgatónyomatékot 300 Nm-re állítja, ideális egyensúlyt biztosítva a dinamizmus és a hatótáv között. A Sport üzemmód (157 kW/210 LE és 345 Nm) elérhető a maximális teljesítmény érdekében, és automatikusan és ideiglenesen aktiválódik a „kick down” során. Az ECO üzemmód (125 kW/170 LE, 270 Nm) kedvez a hatótávnak, miközben megőrzi a vezetési élményt.

Az új PEUGEOT E-408 szériában hőszivattyúval, valamint fűtött kormánykerékkel és ülésekkel van felszerelve, amelyek optimalizálják az utasok hőkomfortját, miközben megőrzik az akkumulátor energiáját. Egyszerű és gyors újratöltés. A váltakozó áramú töltéshez az új PEUGEOT E-408 alapfelszereltsége egy 11 kW-os háromfázisú töltő. Töltővel történő egyenáramú töltéshez a PEUGEOT E-408 akár 120 kW teljesítményt is képes fogadni, így az akkumulátor 20-80%-a alig több mint 30 perc alatt feltölthető (névleges akkumulátorhőmérséklet mellett), és 100 km-es hatótávolság mindössze több mint 10 perc. A töltés optimalizálása érdekében a vezető a PEUGEOT E-408 központi képernyőjéről programozhatja az alsó és felső küszöbértéket. Például 20%-os minimális töltésről 80%-os maximális töltésre.

Mindenkinek valamit

Két plug-in hibrid motor is elérhető a PEUGEOT 408-ban:

PLUG-IN HYBRID 225 e-EAT8: kétkerék-hajtás / 180 LE-s (132 kW) turbómotor és 81 kW-os villanymotor kombinációja az e-EAT8 8-fokozatú automata sebességváltóval párosítva / jelenleg homologizáció alatt áll.

PLUG-IN HYBRID 180 e-EAT8: 2 kerék meghajtás / 150 LE-s turbómotor (110 kW) és 81 kW-os villanymotor kombinációja, 8 sebességes e-EAT8 automata sebességváltóval párosítva / jelenleg homologizáció alatt áll.

A Li-ion akkumulátor mindkét plug-in hibrid változatban 12,4 kWh kapacitású. Kétféle beépített töltő kapható: egy 3,7 kW-os egyfázisú töltő alapfelszereltségként és egy opcionális 7,4 kW-os egyfázisú töltő.

A becsült töltési idők a következők:

  • 7,4 kW-os fali dobozból (32 A) és a 7,4 kW-os egyfázisú beépített töltővel, 1 óra 40 perc alatt teljesen feltölthető.
  • Megerősített aljzatból (14 A) és a 3,7 kW-os egyfázisú integrált töltővel, 3 óra 55 perc alatt teljesen feltölthető.
  • A szabványos aljzatból (8A) és az egyfázisú beépített töltővel (3,7 kW) a teljes töltés körülbelül 7 óra 05 percet vesz igénybe.

Egy hibrid motor kapható a PEUGEOT 408-ban:

HYBRID 136 e-DCS6: 2 kerék meghajtás / 136 LE-s turbómotor (100 kW) és 48 V-os akkumulátor kombinációja a 6-fokozatú e-DCS6 automata sebességváltóval.

Ez a PEUGEOT HYBRID 48V rendszer, amely egy új generációs 136 LE-s benzinmotorból és egy elektromos motort magában foglaló, kettős tengelykapcsolós, 6 fokozatú sebességváltóból áll. A vezetés közben újratöltődő akkumulátornak köszönhetően ez a technológia extra nyomatékot kínál alacsony fordulatszámon, és akár 15%-kal csökkenti az üzemanyag-fogyasztást (5,2 l/100 km WLTP vegyes ciklusban**). Városi közlekedésben az új 408 Hybrid 136 e-DCS6 az idő 50%-ában 100%-ban elektromos nulla károsanyag-kibocsátású üzemmódban tud működni.

Maximális biztonság az optimális nyugalomért

Az új PEUGEOT E-408 fedélzetén a legújabb generációs vezetési segédeszközök átfogó készlete, amely 5 kamerából és 3 radarból gyűjtött információkkal működik, biztonságos és egyszerű vezetést, manőverezést és utazást tesz lehetővé. Ezen rendszerek némelyike ​​közvetlenül magasabb szegmensekből származik:

  • Adaptív sebességtartó automatika Stop and Go funkcióval és állítható távolságbeállítással a járművek között.
  • Automatikus vészfékezés ütközésveszély-riasztással: éjjel-nappal érzékeli a gyalogosokat és kerékpárosokat, változattól függően 7 km/h-tól 140 km/h-ig.
  • Aktív sávelhagyásra figyelmeztetés pályakorrekcióval.
  • Vezetői figyelemfelkeltő riasztás, amely a kormánykerék mikromozgás-elemzésével észleli az éberségi problémákat hosszú vezetés közben és 65 km/h feletti sebességnél.
  • Kibővített felismerés és megjelenítés a közlekedési táblák digitális klaszterén: megáll, behajtani tilos, előzni tilos, előzni tilos vége, a szokásos sebességgel kapcsolatos táblákon kívül.
  • Nagy hatótávolságú holttérfigyelés (75 méter).
  • Hátsó forgalom figyelmeztetés: tolatás közben figyelmeztet a közelben közeledő veszélyre.

Világos és egyértelmű tartomány

Az új PEUGEOT E-408 kétféle kivitelben kapható: Allure és GT

Az új PEUGEOT E-408 két változatban érhető el: Allure és GT.

A PEUGEOT E-408 Allure alapfelszereltsége: LED fényszórók, 19″-es könnyűfém keréktárcsák, PEUGEOT i-Cockpit® személyre szabható 10″-es digitális műszercsoporttal, csatlakoztatott navigáció útvonaltervezővel, OK PEUGEOT hangutasítás, vezeték nélküli tükrözés Apple CarPlay/ Android Auto, 6 hangszórós audiorendszer, fűtött vezetőülés és kormánykerék, kétzónás automata klíma, hátsó parkolókamera és érzékelők, hőszivattyú stb.

A PEUGEOT E-408 GT alapfelszereltsége az Allure változaton kívül: Matrix LED fényszórók, első parkoló érzékelők, PEUGEOT i-Cockpit® személyre szabható 10 hüvelykes digitális műszercsoporttal, alumínium belső burkolatok testreszabható 8 színű környezettel. világítás, alumínium küszöbök, kihangosító motoros csomagtérajtó, Drive Assist Plus csomag (2. szintű félautonóm vezetés) stb.

Kiváló minőség

Az új PEUGEOT E-408 a C szegmens élén áll, ergonómiát, minőséget, kidolgozást és a magasabb kategóriákhoz méltó felszereltséget kínálva.

Mint minden 100%-ban elektromos modelljénél, a PEUGEOT az új PEUGEOT E-408-on is felajánlja PEUGEOT Allure Care programját, amely lefedi az elektromos motort, a töltőt, a sebességváltót, valamint a fő elektromos és mechanikai alkatrészeket akár 8 éven vagy 160 000 kilométeren keresztül. A PEUGEOT Allure Care kiegészíti a speciális PEUGEOT garanciát, amely már 8 év/160 000 km-re vonatkozik a nagyfeszültségű akkumulátorra, hogy átfogó járműlefedettséget biztosítson. A PEUGEOT Allure Care automatikusan és ingyenesen aktiválódik 2 évente vagy 25 000 kilométerenként minden PEUGEOT hálózaton belül elvégzett karbantartás után.

A PEUGEOT E-408 tulajdonosai 2 évente vagy 25 000 kilométerenként szervizprogramjukkal csökkentik a karbantartási igényeket.

*Egyes szolgáltatások előfizetést igényelhetnek.

** WLTP ciklus jóváhagyás alatt