Bemutatták a 2022-es Honda Civic e:HEV hibridet nem is olyan régen, mi meg elvittük egy próbakörre

Ismételten köszönjünk meg a nem a magyar Hondának a hathatós segítséget! Az, hogy vicc a marketinges csapat azt tudjuk már régóta!

Szögezzük le, hogy mi nem szeretjük a Hondát Magyarországon, azóta is csak olyanok, hogy kész vicc! Nem szeretünk senkiről se leírni a véleményünket, de megtesszük SENKI SE VEGYEN HONDÁT MAGYRORSZÁGON AMÍG ÍGY VISELKEDNEK! INKÁBB VEGYÉL MÁST, SORRY EZ A VÉLEMÉNYÜNK, attól még ez egy jó autó, de a hazai piacon nem tudjuk megmondani ez igaz vagy sem. De térjünk vissza az autóhoz a 184 LE/315 Nm villanymotor, 2,0 literes közvetlen befecskendezéses benzinmotor Jól muzsikál de bővebben az autóról. Közel egy évvel azután, hogy a szokásos, 11. generációs Civicet bemutatták a világnak, a Honda Europe bemutatta az e:HEV hibrid modellt.

Ahogyan korábban sejtettük, az e:HEV hibrid megkapja a Honda Intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD) legerősebb változatát, amely az Accord Hybridben is megtalálható . Az első kerekeket hajtó villanymotor 135 kW (184 LE) és 315 Nm forgatónyomatékot produkál, és egy 2,0 literes Atkinson-ciklusú négyhengeres hajtja.

Az Accordban szereplővel ellentétben a benzinmotor közvetlen befecskendezéses, ezért erősebbnek kell lennie, ami még magasabb kombinált teljesítményt eredményez. A motor specifikációit nem közöltek, de az Accord egysége 145 LE-t 6200-as fordulatszámon, 175 Nm-t 3500-as fordulatszámon ad le, ami 215 LE-s összteljesítményt jelent.

Emellett egy új, 72 cellás akkumulátor is helyet kapott, amely a hátsó ülések alatt elhelyezkedő kisebb és könnyebb intelligens erőegység részét képezi, valamint egy kompakt teljesítményvezérlő egységet, amely immár a motorháztető alatt, a hajtáslánc többi részével együtt található. A vállalat célja a kombinált WLTP üzemanyag-fogyasztás 5,0 liter/100 km alatt, a szén-dioxid-kibocsátás pedig kevesebb, mint 110 gramm/km.

Az új hajtásláncon kívül az European Civic Japánhoz hasonlóan kizárólag ferdehátú változatban is kapható lesz. Ez azt jelenti, hogy a limuzinnál 125 mm-rel rövidebb hátsó rész teljes szélességű hátsó lámpákkal, nagy, trapéz alakú kipufogónyílásokkal és a korábbinál 20%-kal könnyebb csomagtérajtóval van felszerelve. Az elülső hűtőrács szintén hatszögletű hálóval rendelkezik, és magasabb, mint a szedáné, ami kevésbé kiemelkedő „homlok”-hoz vezet.

Belül az Euro Civic utasterének kialakítása megegyezik a világ többi részével, tiszta vízszintes műszerfallal, fémhálós burkolattal ellátott, teljes szélességű szellőzőnyílásokkal és szabadon álló, kilenc hüvelykes középső érintőképernyővel. Az egyéb funkciók közé tartozik a vezeték nélküli Apple CarPlay és Android Auto csatlakozás, valamint egy opciólista, amely 10,2 hüvelykes digitális műszerkijelzőt és 12 hangszórós Bose hangrendszert tartalmaz.

Biztonsági szempontból a Civic Európában alapfelszereltség a Honda Sensing vezetőtámogató rendszerekkel, beleértve az autonóm vészfékezést, az adaptív sebességtartó automatikát stop and go funkcióval, a sávközpontosító asszisztenst, a holttérfigyelőt, a hátsó keresztirányú forgalomra figyelmeztető rendszert, az alacsony fékezést. sebességű AEB és 2. szintű félautonóm vezetési képességek a Traffic Jam Assist formájában.

Az autó nem kevesebb, mint 11 légzsákkal is fel van szerelve, hogy megfeleljen a generációk számának, beleértve a kettős első térdlégzsákokat, a hátsó oldallégzsákokat és az első utasok közötti középső légzsákot. Utóbbi egyelőre kizárólagosnak tűnik Európában.