DS Store nyílt Budapesten

A PSA csoport prémiummárkája, a DS 2015-ben vált teljesen önállóvá. A DS Automobiles küldetésének tekinti, hogy a francia luxus hagyományait átvigye az autóiparba. Méltó módon kívánja tovább vinni az 1955-ben feltűnt forradalmi DS örökségét: az avantgárd szellemet, az innovációt és a nemes eleganciát, új színt hozva a prémium kategóriába. A DS modelleket korábban a Citroën hálózat értékesítette, azonban 2018. december 1-jétől már kizárólag DS bemutatótermekben történhet a modellek forgalmazása. 2018 végén a márka mintegy 370 értékesítési ponton volt jelen a világ különböző pontjain, hálózata gyors ütemben bővül.

Budapesten az Emil Frey csoport vállalta, hogy megépíti a szabványoknak megfelelő DS STORE-t, amely a mai napon nyitja meg kapuit. A rendkívül elegáns atmoszférájú bemutatóteremben érvényesül a márka 4 alapszíne: a fekete, a fehér, a bíbor és pezsgőszín. A DS STORE BUDAPEST-ben 5 autó bemutatására lesz lehetőség a valóságban, míg a DS Virtual Vision saroknak köszönhetően az ügyfelek egy speciális eszköz segítségével konfigurálhatják autójukat a virtuális valóságban.

A DS második generációs modellsorozatának első darabja a középkategóriájú prémium SUV, a DS 7 CROSSBACK. A DS STORE BUDAPEST megnyitásával egy időben a DS 7 CROSSBACK is bemutatkozik a hazai közönségnek, amelyet rövidesen újabb DS modellek követnek.

[Best_Wordpress_Gallery id=”125″ gal_title=”20190123 DS Sotre”]

« A DS 7 CROSSBACK egy kifinomult stílusú, a legkorszerűbb technológiákat felvonultató, világszerte forgalmazásra kerülő SUV, amely a francia szakértelem legjavát egyesíti magában, remekül ötvözve a mesteri kidolgozást és a technológiai újításokat. A modell csúcstechnológiájú berendezései dinamizmust, kényelmet és nagy teljesítményt garantálnak. A DS 7 CROSSBACK a DS jövőjét jelképezi.» Yves Bonnefont a DS Automobiles vezérigazgatója.

 

« DS 7 CROSSBACK a legújabb trendek kedvelőit, a sport és a művészet szerelmeseit, azokat az ügyfeleket hódítja majd meg, akik az autózás újfajta, egyedülálló élményét keresik. » Eric Apode, a DS Automobiles termék- és üzletfejlesztési igazgatója.

 

A fiatal francia márka, a DS Automobiles 2015-ben indult. Küldetésének tekinti, hogy a francia luxus hagyományait átvigye az autóiparba. Méltó módon kívánja továbbvinni az 1955-ben üstökösként feltűnt DS egyedülálló örökségét: az avantgárd szellemet, az innovációt és a nemes eleganciát, megjelenésével új színt kíván vinni a prémium kategóriába. A második generácós termékválaszték első modellje a DS 7 CROSSBACK további 5 modell megszületésének adott utat. 2018 szeptemberében a DS márka bemutatta DS 3 CROSSBACK-et, a high-tech stílusú SUV-ot és annak elektromos E-TENSE verzióját. A 2019-től elérhető DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 a DS első hibrid modellje, amely a DS 3 CROSSBACK 100%-ban elektromos E-TENSE változatával együtt a márka elektromobilitási stratégiájának kézzel fogható eredménye. A DS nem csupán az avantgárd formatervezés és a legapróbb részletekre kiterjedő kifinomultság terén nyújt egyedi megoldásokat: a technológiai kínálat, valamint az autók dinamizmusa és kényelme is élvonalbeli.

A DS modellekett a DS Store-okból és DS-szalonokból álló exkluzív DS hálózat forgalmazza. 2018 első félévében 140 értékesítési pont nyitotta meg kapuit a világban, míg 2018 júniusában a márka már 340 bemutatóteremben volt jelen. A márka nem csak modelljein, hanem az ONLY YOU szolgáltatási programon keresztül is kivételes kapcsolatot ápol ügyfeleivel.