Itt az idő megjött a Proceed! Spanyol Teszt!

Elugrottunk spanyol honba egy kis kikapcsolódásra s ha már ott voltunk akkor megnéztük az újdonságokat arrafelé is. Igaz a Kia hazatájáról semmi infót nem kaptunk de megvannak a forrásaink ahonnan jönnek szépen meghívások s ezeknek rendre eleget teszünk. Egy fantasztikus környezetben tesztelhettük az új Kia ProCeed-et. Barcelona mindig is szép környezet egy hosszú útra az…

Részletek

AZ ÚJ VOLKSWAGEN NIVUS VILÁGPREMIERJE

A Nivus 01-  et Brazíliában fejlesztették ki A modell kezdetben javítja a Volkswagen termékkínálatát Dél-Amerikában, egy európai származék gyártását és értékesítését szintén tervezik A brazil bemutató élő közvetítés útján követhető A volkswagen Brasiliai vállalata bemutatja legújabb modelljét: a nivus. Az új Crossover Utility Vehicle (CUV) a kisautók szegmensében meggyőzi a dinamikus kialakítást, a bőséges jármű…

Részletek

A Peugeot szárnyakat adott az átdolgozott 9X8-asnak

SAJTÓANYAG A francia gyártó leleplezte az erősen átdolgozott, hátsó szárnnyal kiegészített hypercar prototípusát, amelytől azt reméli, hogy minden WEC-futamon esélyes lesz a dobogóra.   Az FIA Hosszútávú-világbajnokságban (World Endurance Championship – WEC) eltöltött másfél szezon után a Peugeot Sport átalakította a radikális, hátsó szárny nélküli hypercar prototípusát, a 9X8-ast. A tavaly és az idei szezonnyitón…

Részletek

Idén harmadik alkalommal indultak vidéki roadshowra a Bohócdokik Szabolcs-Szatmár-Bereg megyébe

Idén harmadik alkalommal indultak vidéki roadshowra a Bohócdokik Szabolcs-Szatmár-Bereg megyébe, hogy meglepjék és megnevettessék azokat a gyermekeket, akik a szeretteiktől és az otthonaiktól távol, kórházban töltik a karácsonyi ünnepeket.   A 2000-ben alapított szervezet bohócai az év minden napján lelkesen tesznek eleget küldetésüknek, amely nem más, mint a nevetésterápia módszerével kiegészíteni azokat a hagyományos kórházi kezeléseket, amelyeket…

Részletek

A PEUGEOT ÉS A FRANCIA FILMMŰVÉSZET: STRATÉGIAI ELKÖTELEZETTSÉG

Ambiciózus kulturális, művészeti és társadalmi kommunikációs stratégiájának részeként az oroszlános márka célja, hogy francia gyökereinek, kreatív merészségének és globális hatásának ünneplésével támogassa a hetedik művészeti ágat. Az elmúlt három évben a PEUGEOT elkötelezett volt a környezetvédelemmel kapcsolatos ISMERETTERJESZTÉS ÉS OKTATÁS, valamint a WEC-ben (Endurance Világbajnokság), azaz a motorsport támogatásában. A márka most épít francia identitására…

Részletek

Új PEUGEOT 508 SW: A formabontó kombi

Néhány hónappal a limuzin leleplezése után a PEUGEOT most bemutatja az új PEUGEOT 508 kombi változatát. A gyökeres átalakuláson átesett új PEUGEOT 508 SW szakít a D kategóriás kombik hagyományos stílusjegyeivel és inkább a sportkombik (shooting brake) világából merít inspirációt. Az autót alacsony, dinamikus sziluett és ütős dizájn jellemzi, mely a sportos eleganciát sikeresen ötvözi…

Részletek

Mit jelent majd a luxus a jövőben? Erre keresi a választ a Lexus

  A Lexus és a Royal College of Art (RCA) „A jövő prémiumának lelke” címmel hirdetett meg korábban pályázatot.  Az RCA Intelligens Mobilitás szakán tanuló, az Intelligens Mobilitás Tervező Központban tevékenykedő 20 posztgraduális hallgató által tervezett jövőbeli luxus mobilitást bemutató koncepciók közül hatot választott a zsűri. A döntősök feladata mostantól munkájuk továbbfejlesztése és tökéletesítése, mielőtt…

Részletek

A hétvégén Malagában jártunk a Jeep AVENGER bemutatón!

A lényeg, hogy itt vagyunk Spanyolországban, mint vendégek. Itt az új Jeep is szóval köszönjük a meghívást. Hamarosan mindent bemutatunk az autóról! De addig lehet tűkön ülni 😊! Az év autója Európában, az új Jeep Avenger kivételes környezetben mutatja be bizonyítványait a nemzetközi sajtónak: Malaga városában és természeti környezetében. Fuengirola és Marbella volt az a…

Részletek

A Nissan márkaidentitás evolúciója az elmúlt 80 évből.

A Nissan márkaidentitása mindig is a vállalat nevének jelentését tükrözte. A japán karakterekkel írott „Nissan” lefordítva annyit tesz: „Naptermék” avagy „a Nap születése” – létrehozva a manapság már híres márkalogót, ami több mint 80 év autóipari múlttal büszkélkedik. De hogyan fejlődött a szerény kezdetből egy mára globálisan felismerhető motívummá?   A márkalogó születése A történet…

Részletek

BEST OF mobility 2019

›A ŠKODA VISION iV nyerte a BEST OF mobility szavazást a koncepciómodellek kategóriájában ›A ŠKODA VISION iV koncepciótanulmány a ŠKODA elektromos jövőjébe kínál betekintést ›A BEST OF mobility szavazás bizonyos járműves szakterületek termékeit és szolgáltatásait díjazza   A ŠKODA VISION iV tanulmányt választották az olvasók a koncepciómodellek kategóriájának (Concept Car) győztesévé a 2019-es BEST OF…

Részletek